Gyakran feltett kérdések

Az alábbiakban találod vendégeink által feltett gyakori kérdések listáját.

Reméljük, hogy megtalálod a Téged érdeklő témákkal kapcsolatban a választ, és hogy segítséget tudunk nyújtani Neked ebben a formában is!

Amennyiben bármilyen más kérdésed lenne, fordulj hozzánk bizalommal az oldalon található elérhetőségeken! Listánkat folyamatosan bővítjük azokkal a kérdésekkel, amelyeket Ti intéztek hozzánk, és mások számára is hasznos információ lehet!


Ha először járok a Life1 Corvin Wellnessben, van-e kedvezményes lehetőségem a szolgáltatások kipróbálására?

Igen!
Start jegyünk minden vendégünk részére egyszeri alkalommal vásárolható, és minden szolgáltatásunkat ki tudjátok próbálni!


További információt az árlistában találsz!

Mit kell tennem, ha először látogatok a Life1 Corvin Wellnessbe?

Minden vendégünknek regisztrálnia kell a weboldalunkon, vagy ha az nem elérhető, ki kell töltenie a recepciónál megtalálható regisztrációs lapot, amelyen a kért információkat megadja. Az online regisztrációra a klubban is lehetőség van a kihelyezett számítógépeken. Regisztrációhoz kattints a láblécben lévő bejelentkezés gombra!
A Life1 Corvin Wellness Klub szolgáltatásai csak abban az esetben vehetőek igénybe, ha regisztrációd sikeres. A klub területére csak mágneskártyával tudsz belépni. Első látogatásod alkalmával, start jegy vásárlása esetén ideiglenes kártyával léphetsz be a klubba. Személyre szóló mágneskártyádat első vagy második látogatásod alkalmával tudod megvásárolni.

Ha már rendelkezel személyes fiókkal, nem kell újra feliratkoznod, egy fiókot tudsz használni minden klubunkban.

Személyes adatait védelméről az Adatvédelem menüpont alatt olvashatsz.

A második vagy további látogatások alkalmával hogy tudok belépni a klubba?

A második látogatásod alkalmával mágneskártyát kell vásárolnod a recepción, amelyre neved és fényképet is rákerül, és személyre szólóan csak Te használhatod. A Klub területére csak a mágneskártyával tudsz belépni.

Le kell adnom a mágneskártyát távozáskor?

Saját névre szóló kártyát kapsz, amelyen neved és fényképed is szerepel. A fényképet a recepción készítjük el Rólad. A bérleted vagy napijegyed érvényessége alatt ezzel a kártyával veheted igénybe a szolgáltatásokat.
Távozáskor nem kell leadnom a kártyát, hiszen a későbbiekben már ezzel tudsz visszatérni klubunkba.
Amennyiben otthon felejted, pótdíj fejében tudunk átmenetileg másik kártyát biztosítani.

Mire szolgál a mágneskártya a klub területén belül?

A kártyával

- tudsz belépni a klub területére a forgóvillán keresztül
- a klub területén belül be tudsz lépni a wellness részlegbe illetve csoportos órákra, amennyiben korábban megvásároltad a megfelelő belépőt
- zárod és nyitod a szekrényedet
- indíthatod a szoláriumokat

- kényelmed biztosítása céljából, a klub területén ki tudod fizetni a megvásárolt termékeket és szolgáltatások, ha korábban feltöltötted Life1 egyenlegedet a recepción.

Mindig sorban kell állnom a recepció belépés előtt?

Napijegy vásárlása esetén igen.
Érvényes bérlettel rendelkező vendégeink, belépéskor és távozáskor (amennyiben nincs kártyára terhelt fogyasztás) is szabadon használhatják a forgó villát a bérlet érvényességi idejében.
Ha használtátok a szoláriumot vagy fogyasztottatok a büfében és a Life1 egyenlegen nem volt megfelelő keret, akkor távozás előtt a recepción rendeznetek kell a tartozásotokat, mert különben a villa nem engedi ki benneteket.

Használhatjuk-e ketten ugyanazt a mágneskártyát?

Nem. A mágneskártya és a megvásárolt bérlet személyre szóló, csak Te használhatod, nem átruházható.
A mágneskártya használatával kapcsolatos szabályokról a Házirendben olvashatsz.

Mindegy, hogy melyik szekrényt választom az öltözőben?

A szekrényválasztás szabadon történik, a nyitott szekrények bármelyikét használhatjátok. A bepakolás után a kártyátokkal (legyen az bérlet, vagy napi jegy) zárhatjátok be a szekrényt. Nagyon fontos, hogy csak a kiválasztott szekrényhez érintsétek a kártyát, mert, ha többel próbálkoztok, felülíródik, és nem tudtok vele szekrényt zárni. Távozáskor győződjetek meg róla, hogy a szekrényt nyitva hagytátok, mert a forgó villa nem enged ki benneteket, ha zárt szekrényt érzékel.

Mi tegyek, ha elfelejtettem, hogy hányas számú szekrénybe pakoltam?

A klubban kihelyezett terminálokon kártyáddal meg tudod nézni, hogy hányas a szekrényszámod. Ha problémád adódna, kérlek, kérd csapatunk segítségét a recepción!

Mit tegyek, ha elvesztettem valamit?

Kérjük, hogy értékeitekre kiemelten figyeljetek! A klub területén, öltözőszekrényekben, értékmegőrzőkben hagyott tárgyakért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Amennyiben elvesztettél, vagy itt felejtettél valamit, kérjük, hogy érdeklődj a recepción. Minden kedves vendégünket kérjük, hogy ha bármilyen személyes tárgyat talál, adja le a recepción. Természetesen csapatunk is így jár el.

Ha személyi edzést szeretnék, mit kell tennem?

Recepciónkon és weboldalunkon megtalálod személyi edzőink bemutatkozását. Válasz ki közülük a legszimpatikusabbat vagy azt, aki a magáról adott információk alapján legalkalmasabbnak tűnik, hogy segítsen fitness céljaid elérésben, és vedd fel vele a kapcsolatot időpont egyeztetés céljából! A személyi edzés foglalásról bővebben a Személyi Edzés Foglalási Szabályzatban olvashatsz.
Ha prompt szeretnél személyi edzést, kérjük, egyeztess recepciónkon lévő kollégáinkkal, hogy van-e szabad személyi edző.
Kérjük, hogy a megbeszélt időpontra pontosan érkezzetek, mert előfordulhat, hogy edzőnk a következő időpont közelsége miatt már nem tud fogadni Titeket!
A személyi edzés a napi belépésen felül fizetendő!

Masszázsra kell időpontot foglalni?

Javasoljuk időpont foglalását, akár online, akár telefonon vagy személyesen. Weboldalunkon megtalálod masszőreink profilját, illetve a masszázstípusokat. Kérjük, ha egyedi igényed van, foglaláskor érdeklődj a recepción – masszőreink különböző időpontokban dolgoznak. A masszázst külsős vendégeink is igénybe vehetik (akik adott alkalommal nem veszik igénybe a fitness/wellness szolgáltatásokat)
Kérjük, hogy a lefoglalt időpontra időben érkezzetek, hogy a következő vendégnek ne kelljen várakozni.
Ha prompt szeretnél masszázst, kérjük, egyeztess recepciónkon lévő kollegáinkkal, hogy van-e szabad masszőr.

A klubban lévő beauty szolgáltatásokat fitness belépő nélkül is igénybe vehetem?

Igen! Kérjük, a weboldalunk Beauty menüpontjában található elérhetőségeken vedd fel a kapcsolatot szakembereinkkel, és egyeztess időpontot!

Az Órarend minden héten ugyanaz, vagy változik?

A rendszeres edzések biztosítása érdekében igyekszünk ugyanazt, vagy majdnem ugyanazt az órarendet összeállítani. Természetesen előfordulhatnak apró változások, helyettesítések, ezért kérjük, hogy hetente figyeljétek a weboldalunkon, illetve a klubban közzétett aktuális órarendet!
Folyamatosan figyeljük az órák látogatottságát, pontosan azon célból, hogy a közkedvelt, nagy látogatottságú órák legyenek a délutáni, népszerű időpontokban. Bizonyos időközönként igazítunk az órarenden a statisztikáknak és a vendégek véleményének megfelelően.

Hogy tudok órára helyet foglalni?

MYLIFE1 fiókodban, online tudsz órára helyet foglalni. A foglaláshoz sikeres regisztráció és feltöltött egyenleg szükséges. Az online órafoglalásról az Órafoglalási szabályzatban olvashatsz bővebben.

Már az első látogatás alkalmával is tudok órát foglalni?

Igen, a számodra tetsző órára regisztrálhatsz weboldalunkon az Órafoglalási Szabályzatnak megfelelően.
Ha nem foglalsz helyet, első látogatásodkor is van lehetőség csoportos órán való részvételre abban az esetben, ha az adott órán van szabad hely.


Ajándékutalványt lehet vásárolni?

Igen! Minden szolgáltatásunkat megvásárolhatod ajándékutalvány formájában is. Részletekről érdeklődj a recepción!

A Klubhoz tartozó parkoló ingyen használható?

A Life1 Corvin Wellness mélygarázsát all in bérlettel rendelkező vendégeink használhatják díjmentesen a parkoló kapacitásáig. A klubból való távozás maximum 15 perccel után kérjük a garázst elhagyni.

Hány fokos a medence vize?

25-27 Celsius-fokos, amely mind úszásra mind aquafitnessre megfelelő.

Milyen lehetőségek vannak, ha nincs nálam törölköző?

Klubjainkban lehetőség van törölköző bérlésére. Ennek díját a mindenkori árlisták tartalmazzák. A törölközőket távozáskor a recepciónál kihelyezett kosárba kérjük dobni.

Ünnepnapokon nyitva vannak a klubok?

Igen, az alábbiakban találjátok a nyitva tartási információkat erre az évre:

Nyitva tartás 2017 és 2018 ünnep és pihenőnapjain

Ünnepnapok és pihenőnapok: 8.00-20.00 óráig:
2017. október 23.
2017. november 1.
2018. március 15-16.
2018. március 30.
2018. április 2.
2018. április 30.
2018. május 1.
2018. május 21.
2018. augusztus 20.
2018. október 22-23.
2018. november 2.


Munkanapok hétvégén: 8.00-20.00 óráig

2018. március 10.
2018. április 21.
2018. október 13.
2018. november 10.
2018. december 1.
2018 december 15.

Szokásostól eltérő ünnepi nyitva tartás: 8.00-14.00 óráig
2017. december 24.
2017. december 31.
2018. december 24.
2018. december 31.

ZÁRVA
2017. december 25-26.
2018. január 1.


A klubok nyitva tartását a vezetőség indokolt esetben megváltoztathatja.

ÁFÁ-s számla kiállítására van lehetőség?

Természetesen! Kérjük, hogy számla igényedet jelezd recepciósunknak vásárlás előtt!
A kasszától való távozás után sajnos már nem áll módunkban ÁFÁ-s számlát kiállítani.

Van-e diákkedvezmény?

Állandó diákkedvezményünk nincs.
Ha a Semmelweis Egyetem, Corvinus Egyetem, ELTE ÁJK vagy  Pázmány Péter Katolikus Egyetem hallgatója vagy, kérjük érdeklődj a lehetőségekről recepciónkon, vagy sales menedzserünknél, Andrási Mihálynál az andras.mihalyi@life1.hu email címen.

Széchenyi Szép kártyával lehet fizetni?

Igen. Klubjainkban az OTP, MKB és K&H Szép kártyák szabadidő füléről lehet fizetni a szolgáltatásokért.

Sportkártyát elfogadtok?

A Life1 Corvin Wellness prémium klub a Sportkártya Omega csomaggal látogatható, amellyel aerobik és/vagy fitness szolgáltatást vehettek igénybe. Wellness részlegünk használata esetén 300 Ft helyszíni költség fizetendő.

Akadálymentesített az épület?

Igen, klubunk teljesen akadálymentesített.
Szeretettel várjuk mozgásukban korlátozott vendégeinket is!