Box

Bokszolj és légy fitt!

Kalória égetés
Akár 600 kcal
Időtartam
50 perc
Nehézségi szint
Könnyű
Helyszín
C
Corvin
Óratípus
Küzdősportok

Ha érdeklődsz az ökölvívás iránt, esetleg fogyni, erősödni szeretnél, vagy az állóképességeden sőt, nem vicc, az önbizalmadon javítani, várlak Téged!

A legfontosabb és ez sokak számára újdonság, hogy a legelső edzés legelső gyakorlata nem az, hogy egy tapasztaltabb küzdőtől jól kikapunk. Ez csak a filmeken van így!

Az első edzések mindig az alap ütések megtanulásával telnek. Ezeket a mozdulatokat először a levegőben, illetve box-zsákon, vagy az úgynevezett pajzson gyakoroljuk. Az edzések során nagy hangsúlyt fektetünk a bemelegítésre, a nyújtásra, a fizikai erőnlét és állóképesség növelésére.

Az edzéseink valóban pörgősek, és az edzettebbek számára is megfelelő terhelést biztosítanak. De kezdőként akkor sem kell aggódnod, ha előtte hosszú ideig vagy egyáltalán nem sportoltál.

Odafigyelünk az állóképességre, és a kezdők számára könnyebb gyakorlatokat, rövidebb terheléseket írunk elő. Amikor formába jöttél, csak akkor veheted fel a többiek tempóját.

Edzők