Cross Training

Igazi intenzív, kemény edzés – a hatékonyság jegyében

Kalória égetés
Akár 750 kcal
Időtartam
50 perc
Nehézségi szint
Nehéz
Helyszín
C
Ny
Corvin, Nyugati
Óratípus
Funkcionális edzések

Mint neve is mutatja, a törzsizomzat megerősítésére, és a helyes mozgásminták visszaállitasara fektet nagy hangsúlyt, kiemelve a váll és csípő izületet. Erősítés és nyújtás egy helyen. A funkcionális edzések egy új alfaja, ahol a pulzusunkkal is játszunk: core gyakorlatok pliometrikus edzés elemekkel, és nyújtó gyakorlatokkal ötvözve.
Készülj fel egy kemény órára, a testi fáradtság mellett a szellemi felfrissülés is garantált!

A cross edzésmódszer alapja, hogy több rendszer elemeit ötvözi és integrálja magában, ezáltal egy olyan funkcionális rendszert hoz létre, mely a leginkább alkalmas a testforma és a kondicionális képességek harmonikus fejlesztésére.

Az edzéseken saját testsúllyal, szabad súlyokkal, kardio módszerekkel és kiseszközökkel is dolgozunk. Emellett nem egyszer speciális páros és kiscsoportos gyakorlatok, kettlebell alapgyakorlatok, vagy éppen küzdősport alapelemek is bekerülhetnek a programba. Az edzéseken különböző alapos bemelegítéssel kezdődnek, melyet egy intenzitásfokozó rész követ, majd a főrészben gyakorlatsorok és/vagy köredzés-állomások, végül az edzést légző gyakorlatok és a kötelező nyújtás zárja.

A megfelelően magas intenzitás mellett is hangsúlyos az alapos és preventív edzésmunka, a sérülésveszély elkerülése végett.

Cél egy jól felépített edzés,a test fizikai elfáradása és ezáltal, az erőnlét fejlesztése mellett mentálisan is felüdülés, önmagunk legyőzése, képzelt határaink átlépése által.

Bemutató videó