Giryafit

Dinamikus mozgás kettlebell-el

Kalória égetés
Akár 600 kcal
Időtartam
50 perc
Nehézségi szint
Nehéz
Helyszín
C
Ny
Corvin, Nyugati
Óratípus
Funkcionális edzések

A GiryaFit egy edzésmódszer, amely az ember saját testének, tömegének dinamikus mozgatásán alapul. Az erőkifejtés az emberi tömeg megmozdítására valamint az egyensúly megőrzésére és annak visszaszerzésére törekszik. Fejleszti az erőnlétet, az állóképességet, az egyensúlyérzéket,  a mozgáskoordinációs készséget, a helyes testtartást és fokozottan zsírégető hatású. A mozdulatsorok kapcsán erősíti a törzs, a láb és farizmokat, valamint a váll és a kar izomzatát. A módszer egyaránt alkalmas az egészség megőrzésére, valamint erőfejlesztés céljára. Kedvező élettani hatásai: gerincoszlopot tartó belső izomzat fejlesztése, ízületek fejlesztése és nyújtása, vérkeringés és szívműködés javítása, tüdőkapacitás növelése, koleszterinszint optimalizálása, javítja az anyagcserét, stb.)

A test dinamikus mozgatását eszközök segítik, alapvető eszköz ehhez a girya vagy más néven kettlebell golyó. Egy fogantyúval ellátott ágyúgolyóhoz hasonlítható a legjobban ez az eszköz, amelyet kettlebell néven használ más, pl az RKC módszer is. Az edzésmódszer gyakorlatsoraihoz elsősorban ezt a girya golyót ajánljuk, de pótolhatók bizonyos gyakorlatok esetében hagyományos súlyzóval (barbell vagy dumbbell), bulgár zsákot (bulgarina bag) vagy akár bármilyen eszköz nélkül is.

Ez az edzésmódszer sok tradicionális elemen alapul, ötvözi a boksz, a kettlebell, a korcsolyázás, a testépítés, a crossfit, stb elemeit, de ugyanúgy a hagyományos testedzés gyakorlatait, mint pl a húzódzkodás, fekvőtámasz. Az edzésmódszer Fischer Gábor több, mint 30 éves sporttapasztalatán alapszik, több sportágban is aktívan sportolt (szertorna, korcsolya, jégkorong, jégakrobatika, boksz, kerékpár, futás, triathlon, squash, kettlebell, spinning)

Amiben más a GiryaFit a létező módszerektől, hogy speciális gyakorlatsorokat tartalmaz. A hangsúly a már jól ismert gyakorlatok sorozatokká való ötvözésén és a sorozatszámokon van. Fischer Gábor sokéves professzionális sportpályafutása és több éves edzői tapasztalatai alapján dolgozta ki egyedi edzésmódszerét GiryaFit néven. Felismerte azt, hogy a gyakorlatok akkor hatásosabbak és úgy hoznak látványos eredményeket, ha azokat gyakorlatsorokká rendezve, különböző periódusszámokkal ismételik, meghatározva a terhelés intenzitását, időtartamát, valamint a pihenő gyakorlatok intenzitását (esetleg teljes pihenés) és időtartamát. Kiválóan alkalmas ez a módszer a különböző sportágakra való felkészítésre is.

Bemutató videó

Órák a mai napon

Szerda
11:00
C
Fischer Gábor
Giryafit

Teljes órarend