Intervall köredzés

Statikus, erősítő, funkcionális eszközzel végrehajtott gyakorlatok párosítva saját testsúllyal végzett intenzív kardió gyakorlattal.

Kalória égetés
Akár 700 kcal
Időtartam
50 perc
Nehézségi szint
Közepes
Helyszín
Ny
P
Nyugati, Pécs
Óratípus
Kondicionáló órák

Az intervall edzés az intervallum szó rövidítéséből adódik, mely magyarul szakaszt jelent. Nevét onnan kapta, hogy az edzés tervszerűen váltakozó szakaszokra bontott, terhelési és pihenőidők váltják egymást. A pihenési idő alatt nem szükséges abbahagyni a mozgást, csupán kisebb fokozatra, alacsonyabb intenzitásra kell kapcsolni.

Ez annyit jelent, hogy a statikus, erősìtő, valamilyen funckionális eszközzel végrehajtott gyakorlatot párosítjuk egy saját testsúllyal végzett intenzív kardió gyakorlattal.

Magas - interval pulzus zónában - edzünk, ennek határain belül dolgozunk és visszük fel és le a pulzusunkat. Ez a pulzusjáték annyira felpörgeti az anyagcserét,hogy a hatása még  órákkal később,akár 24 órán keresztül is fent marad. Ez a típusú edzés a leghatékonyabb aerob edzésforma a zsírégetésre. Igazi HIIT (high intensity interval training) edzés. Nagyon szépen fejleszthető vele az állóképesség,csökkenthető a testzsír százalék és mellette szépen definiált izomzat alakul.

Neked való ez az edzés, ha:

  • javítani szeretnéd az állóképességed és a kitartásod
  • ha gyors és hatékony edzést keresel
  • ha szép,szálkás izomzatra vágysz
  • ha változtatni akarsz
  • ha egy jókedvű,energikus csapatot keresel

Erre biztosan számíthatsz:

  • remek hangulat
  • gyorsan érezhető változásra
  • zsírvesztésre és ezzel együtt fogyásra
  • egyre formásabb,feszesebb alakra

Változtass,adj esélyt magadnak,hogy jobb formába kerülj!