Stretching

Fókuszban a nyújtás

Kalória égetés
Akár 200 kcal
Időtartam
50 perc
Nehézségi szint
Könnyű
Helyszín
C
Ny
P
Corvin, Nyugati, Pécs
Óratípus
Body&Mind órák

A stretching szó alapvetően nyújtást jelent, mely elnevezés többféle technikát is magában foglal. Célja az izmok és ízületek rugalmasságának megtartása és fejlesztése.

Sokan nem tudják, de izomzat megfelelő rugalmassága rendkívül fontos tényező abban, hogy az az erő és állóképesség fejlődjön, a testtartás és mozgás fiziológiás valamint harmonikus legyen. Fontos tudni azt is, hogy a stretching óra nem csak passzív nyújtás, hanem stabilizációs, erősítő training is egyben.

A stretching segít az izmok rugalmasságának helyreállításában, megőrzésében, fejlesztésében. Mindezek eredményeként csökken a sérülésveszély, az izomláz kialakulásának esélye és csökken a stresszhormon (kortizol) szint a szervezetben.
A stretching gyorsítja a regenerációt, ezáltal a regenerálódott rugalmas izom nagyobb erőkifejtésre, gazdaságosabb működésre, és nagyobb mozgásterjedelemben történő mozgásra is képes, mint a megrövidült merev izom. Ezért javasoljuk mindenkinek, aki rendszeresen sportol (legyen az futás, funkcionális vagy súlyzós edzés), de azoknak is, akik csak jól, egészségesen szeretnék érezni magukat a bőrükben.

Bemutató videó